Kako ukrepati, če se ne strinjate z ravnanjem banke?

Če opravljena storitev ni bila izvedena v skladu s predpisi ali pogodbo, ki jo imate z banko, ali menite, da je banka kakor koli drugače kršila vaše pravice, lahko pri banki vložite pritožbo ali ugovor.
Če pritožbe ne rešijo v določenem roku ali če z odločitvijo niste zadovoljni, lahko pritožbo brezplačno pisno naslovite na izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov (IRPS).

Preberite več na:
http://www.zps.si/osebne-finance-sp-1406526635/osebni-rauni/10935-kako-ukrepati-ce-se-ne-strinjate-z-ravnanjem-banke



Zveza potrošnikov Slovenije

ODPOKLIC izdelka: Laška zaseka

29.7.2021Izdelek so bil odpoklican, ker bila zaznana prisotnost mikroorganizma Listeria monocytogene.

ODPOKLIC izdelka: Laška zaseka

29.7.2021Izdelek so bil odpoklican, ker bila zaznana prisotnost mikroorganizma Listeria monocytogene.

ODPOKLIC izdelkov: Sladoled Bounty (6 x 39,1 g) in Sladoled Snickers (6 x 48 g)

22.7.2021Izdelki so bili odpoklicani, ker obstaja možnost, da je v njih prisoten etilen oksid.

ODPOKLIC izdelkov: Sladoled Bounty (6 x 39,1 g) in Sladoled Snickers (6 x 48 g)

22.7.2021Izdelki so bili odpoklicani, ker obstaja možnost, da je v njih prisoten etilen oksid.

ODPOKLIC izdelkov: Bio sadni kefir (jagoda, breskev in banana, 500 g) in Sladoled Quartissimo (Royal, 1,8 l)

21.7.2021Izdelki so bili odpoklicani, ker obstaja možnost, da je v njih prisoten etilen oksid.

Zveza potrošnikov Slovenije