Vprašanje potrošnika: Pomoč uporabnikom samo v tujem jeziku

Pri mobilnem telefonu, ki smo ga kupili pri slovenskem operaterju, je prišlo do okvare (zmrznjen prikaz na zaslonu), zato smo uveljavljali garancijo pri prodajalcu. Ta nas je opozoril, da moramo pred oddajo telefona na servis izključiti eno od varnostnih funkcij, kar zaradi okvare ni bilo mogoče. Serviser zato ni mogel dostopati do funkcij telefona in je nepopravljenega vrnil prodajalcu.
Prodajalec nam je svetoval, naj pokličemo pomoč proizvajalca in povprašamo, kako izključiti varnostne funkcije. A telefonska pomoč je na voljo le v angleščini. Nekako smo se sicer razumeli, navodila niso bila preveč zapletena, vendar me zanima, ali je to sploh v skladu s pravili.

Preberite več na:
http://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaja-topmenu-235/trgovina/10914-pomoc-uporabnikom-samo-v-tujem-jeziku



Zveza potrošnikov Slovenije

Subvencije za lesne pelete: oddaja vlog pri Borzen je mogoča

6.3.2023Od danes dalje (od 6.3.2023) pa do vključno 31.5.2023, je mogoče pri Borzenovem Centru za podpore uveljaviti subvencijo za nakup lesnih peletov.

Previdno pri nabiranju čemaža

4.3.2023V spomladanskem času so zelo pogoste zastrupitve s čemažu podobnimi rastlinami, ki so ob neustreznem zdravljenju lahko tudi usodne.

Mednarodno leto prosa

4.3.2023Generalna skupščina Organizacije Združenih narodov je leto 2023 razglasila za mednarodno leto prosa. Ta enoletna kulturna rastlina je imela še...

Debelost je bolezen

4.3.20234. marca obeležujemo svetovni dan debelosti. Debelost je kronična bolezen, za katero je značilno čezmerno kopičenje telesnih maščob, ki imajo...

Varčujmo z energijo: Ste ZA prihranke?!

3.3.2023Naš planet ima omejene zaloge virov energije, hkrati je energija draga, zato je prav, da vsak izmed nas preveri v svojem domu, kako lahko aktivno...

Zveza potrošnikov Slovenije