Vprašanje potrošnika: Pomoč uporabnikom samo v tujem jeziku

Pri mobilnem telefonu, ki smo ga kupili pri slovenskem operaterju, je prišlo do okvare (zmrznjen prikaz na zaslonu), zato smo uveljavljali garancijo pri prodajalcu. Ta nas je opozoril, da moramo pred oddajo telefona na servis izključiti eno od varnostnih funkcij, kar zaradi okvare ni bilo mogoče. Serviser zato ni mogel dostopati do funkcij telefona in je nepopravljenega vrnil prodajalcu.
Prodajalec nam je svetoval, naj pokličemo pomoč proizvajalca in povprašamo, kako izključiti varnostne funkcije. A telefonska pomoč je na voljo le v angleščini. Nekako smo se sicer razumeli, navodila niso bila preveč zapletena, vendar me zanima, ali je to sploh v skladu s pravili.

Preberite več na:
http://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaja-topmenu-235/trgovina/10914-pomoc-uporabnikom-samo-v-tujem-jeziku



Zveza potrošnikov Slovenije

Kako banke zaokrožujejo referenčno obrestno mero euribor?

11.6.2021O tem, da je obrestna mera euribor že vrsto let negativna, a jo banke večinoma pretvorijo v ničelno, smo že večkrat pisali. Manj znano pa je,...

Kako ukrepati, če se ne strinjate z ravnanjem banke?

11.6.2021Če opravljena storitev ni bila izvedena v skladu s predpisi ali pogodbo, ki jo imate z banko, ali menite, da je banka kakor koli drugače kršila...

Vprašanje potrošnika: Kdo krije stroške prevoza blaga v primeru uveljavljanja stvarne napake?

9.6.2021Pri slovenskem trgovcu z osebnimi avtomobili sem kupila nov avto. Nedavno so se pojavile okvare, ki onemogočajo vožnjo – avto ne vžge. Trgovcu...

Mobilni operaterji zavarovanje telefona omogočajo le skupaj z vezavo

9.6.2021Preverili smo, kakšne možnosti za zavarovanja telefonov ponujajo slovenski operaterji pri nakupu mobilnega telefona po spletu. Pri večjih...

Zavarovanja ob nakupu telefona v spletnih trgovinah: pregled ponudbe

9.6.2021Pozorno smo prebrali splošne pogoje zavarovanj v slovenskih spletnih trgovinah. Predstavljamo vam značilnosti in posebnosti storitev za dodatno...

Zveza potrošnikov Slovenije