Kolektivna tožba proti banki Sparkasse: kaj je dobro vedeti?

ZPS v tožbi zahteva, da banka vrne oškodovanim potrošnikom razliko preveč plačanih obresti.

Preberite več na:
http://www.zps.si/osebne-finance-sp-1406526635/krediti/11434-kolektivna-tozba-proti-banki-sparkasse-kaj-je-dobro-vedeti



Zveza potrošnikov Slovenije

Podatkovno gostovanje v tujini: V EU kot doma, v ostalih državah brez komunikacije?

23.6.2022Državljani Evropske unije smo zdaj že kar navajeni, da z mobilnim telefonom v drugi državi skupnosti komuniciramo na praktično enak način in z...

ZPS: Pomembni pomisleki ostajajo nerešeni tudi po zaključku preiskave TikToka

22.6.2022Evropska komisija in nacionalni potrošniški organi, povezani v Mrežo CPC (Consumer protection cooperation), so danes objavili konec dialoga z...

Osnovne značilnosti kolektivne odškodninske tožbe

20.6.2022Kolektivna odškodninska tožba je tožba, s katero organizacija v korist oškodovanih potrošnikov zahteva povrnitev škode oz. nadomestilo za...

Afera Dieselgate / kampanja PreVWara: etapna zmaga tudi za slovenske potrošnike, združene pri Zvezi potrošnikov Slovenije

14.6.2022Na tisoče kupcev dizelskih vozil, tudi slovenskih, v katere je proizvajalec namestil napravo za prirejanje delovanja motorja med merjenjem izpustov...

ODPOKLIC: Športna ura KIPRUN GPS 500 ali KIPRUN GPS 550

14.6.2022Športna ura je bila odpoklicana zaradi nevarnosti pregrevanja baterije.

Zveza potrošnikov Slovenije