Vprašanje potrošnika: Kdo krije stroške prevoza blaga v primeru uveljavljanja stvarne napake?

Pri slovenskem trgovcu z osebnimi avtomobili sem kupila nov avto. Nedavno so se pojavile okvare, ki onemogočajo vožnjo – avto ne vžge.
Trgovcu sem poslala pisno obvestilo o stvarni napaki in zahtevala odpravo napak. Trgovec me je pozval, da naj vozilo na svoje stroške dostavim do njegove poslovalnice. Vozilo je nevozno, trgovec pa v drugem kraju, zato bi naročilo prevoza vozila zame pomenilo precejšnje dodatne stroške.
Ali sem res dolžna plačati prevoz iz svojega žepa?

Preberite več na:
http://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaja-topmenu-235/stvarna-napaka/10923-vprasanje-potrosnika-kdo-krije-stroske-prevoza-blaga-v-primeru-uveljavljanja-stvarne-napake



Zveza potrošnikov Slovenije

Kako banke zaokrožujejo referenčno obrestno mero euribor?

11.6.2021O tem, da je obrestna mera euribor že vrsto let negativna, a jo banke večinoma pretvorijo v ničelno, smo že večkrat pisali. Manj znano pa je,...

Kako ukrepati, če se ne strinjate z ravnanjem banke?

11.6.2021Če opravljena storitev ni bila izvedena v skladu s predpisi ali pogodbo, ki jo imate z banko, ali menite, da je banka kakor koli drugače kršila...

Mobilni operaterji zavarovanje telefona omogočajo le skupaj z vezavo

9.6.2021Preverili smo, kakšne možnosti za zavarovanja telefonov ponujajo slovenski operaterji pri nakupu mobilnega telefona po spletu. Pri večjih...

Vprašanje potrošnika: Pomoč uporabnikom samo v tujem jeziku

9.6.2021Pri mobilnem telefonu, ki smo ga kupili pri slovenskem operaterju, je prišlo do okvare (zmrznjen prikaz na zaslonu), zato smo uveljavljali garancijo...

Zavarovanja ob nakupu telefona v spletnih trgovinah: pregled ponudbe

9.6.2021Pozorno smo prebrali splošne pogoje zavarovanj v slovenskih spletnih trgovinah. Predstavljamo vam značilnosti in posebnosti storitev za dodatno...

Zveza potrošnikov Slovenije