Vprašanje potrošnika: Kdo krije stroške prevoza blaga v primeru uveljavljanja stvarne napake?

Pri slovenskem trgovcu z osebnimi avtomobili sem kupila nov avto. Nedavno so se pojavile okvare, ki onemogočajo vožnjo – avto ne vžge.
Trgovcu sem poslala pisno obvestilo o stvarni napaki in zahtevala odpravo napak. Trgovec me je pozval, da naj vozilo na svoje stroške dostavim do njegove poslovalnice. Vozilo je nevozno, trgovec pa v drugem kraju, zato bi naročilo prevoza vozila zame pomenilo precejšnje dodatne stroške.
Ali sem res dolžna plačati prevoz iz svojega žepa?

Preberite več na:
http://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaja-topmenu-235/stvarna-napaka/10923-vprasanje-potrosnika-kdo-krije-stroske-prevoza-blaga-v-primeru-uveljavljanja-stvarne-napake



Zveza potrošnikov Slovenije

Subvencije za lesne pelete: oddaja vlog pri Borzen je mogoča

6.3.2023Od danes dalje (od 6.3.2023) pa do vključno 31.5.2023, je mogoče pri Borzenovem Centru za podpore uveljaviti subvencijo za nakup lesnih peletov.

Previdno pri nabiranju čemaža

4.3.2023V spomladanskem času so zelo pogoste zastrupitve s čemažu podobnimi rastlinami, ki so ob neustreznem zdravljenju lahko tudi usodne.

Mednarodno leto prosa

4.3.2023Generalna skupščina Organizacije Združenih narodov je leto 2023 razglasila za mednarodno leto prosa. Ta enoletna kulturna rastlina je imela še...

Debelost je bolezen

4.3.20234. marca obeležujemo svetovni dan debelosti. Debelost je kronična bolezen, za katero je značilno čezmerno kopičenje telesnih maščob, ki imajo...

Varčujmo z energijo: Ste ZA prihranke?!

3.3.2023Naš planet ima omejene zaloge virov energije, hkrati je energija draga, zato je prav, da vsak izmed nas preveri v svojem domu, kako lahko aktivno...

Zveza potrošnikov Slovenije