Klicni centri slovenskih mobilnih operaterjev: Težava s čakalnimi časi ali napačnimi odgovori

Storitve mobilne telefonije uporabljamo praktično vsi večkrat na dan. A to ne pomeni, da vsi tudi obvladamo vse podrobnosti, zato je prav, da ob morebitnem dvomu uporabimo možnost, ki jo ponujajo vsi operaterji: klicni center. Po dveh letih in pol smo ponovno preverili, kako se izkažejo z odgovori na ne preveč zahtevna vprašanja.

Preberite več na:
http://www.zps.si/index.php/mediji/izjave-za-javnost-2019/9553-klicni-centri-slovenskih-mobilnih-operaterjev-tezava-s-cakalnimi-casi-ali-napacnimi-odgovori



Zveza potrošnikov Slovenije

Prenovljene spodbude Eko sklada za zmanjševanje energetske revščine

24.5.2019Eko sklad z novim javnim pozivom za dodeljevanje spodbud socialno šibkim občanom razširja nabor upravičencev, ki lahko pridobijo 100-odstotno...

Substrati: v vreči se lahko skriva marsikaj

23.5.2019Spomladi so ne samo specializirane, ampak tudi običajne trgovine polne pripomočkov za vrtnarjenje. Najbolj vidne so velike vreče s substrati, ki...

Nadomestki mesa: zanima nas vaše mnenje

23.5.2019Zaradi težnje po zmanjševanju uživanja mesa in mesnih izdelkov nam živilska industrija ponuja vedno več različnih nadomestkov in imitacij mesa....

ODPOKLIC - testenine školjke Sotelli

23.5.2019Dobavitelj, podjetje TIP Trade d.o.o. obvešča o odpoklicu testenin. 

Cena lastništva in trgovanja s slovenskimi delnicami - Pregled stroškov trgovalnih računov

22.5.2019Vse vrednostne papirje, tudi tiste, ki so jih številni imeli zaradi poosamosvojitvene privatizacije z izdajo certifikatov, so do konca leta 2016...

Zveza potrošnikov Slovenije